24 Ağustos 2008 Pazar

Buyuk lokma ye , buyuk konusma! Bir kediye dokunacagimi , kucagima alacagimi , hadi bunlari da gectim opecegimi soyleseler sopayla kovalardim herhalde bunu soyleyeni. Benim eski bakis acima gore ,ben normal degilim. Daha once kopegim olmustu, kopekleri severim. Kedilere kotu davranmadim hicbir zaman ama bana dokunmalarina bile tahammulum yoktu.
Taa ki Kizim'la karsilasana kadar. Aramizdaki ask anlatilmaz. Sevgime aynen karsilik veriyor, zaman zaman soz bile dinliyor :) Evde kime nasil davranacagini cok iyi biliyor :))
Sevgi'den duyduguma gore hoppa annesi yine hamile kalmis. Ev buyuk olsa yada bahceli bir yavru daha isterdim arkadas olsun diye ama su an icin mumkun degil.
Bizimkilere soylemedim yoksa kimse gelmez ilerde :)

2 yorum:

Sndrfknella dedi ki...

Esas seytn tuyu kedi yavrularinda var bence ;) Kedili hayatiniz hayirli olsun.

Sevgiler :)))

Leyleğin ömrü dedi ki...

Bence oldu bile, tesekkur ederim:)