31 Ocak 2009 Cumartesi

29 Ocak Mısır'a geri döndüm.Bu gelişimin uzun soluklu olmasını diliyorum. 2004 Yılına geldiğimde de böyle ummuştum ama ana-oğul beni elbirliği ile kaçırmışlardı. Yolculuğum sinir harbi ile başladı, kiloya o kadar dikkat etmeme rağmen 150 dolar kadar extra ödedim.Bence içindekiler o kadar etmezdi. Hiç uğurlamaya gelen olmadığı için bagaj verecek kimse de yoktu. 150 dolar resmen bi taraflarıma kaçtı. Babam teeee Antalya'dan telefon açıp itina ile başka bir konuda asabımı bozdu.Yolboyu sinirden gözümden yaşlar indi.
Anneme söyledim ben DNA testi isterim die. Annem de" tesüf ederim beni ne sandın" dedi. Sen muhterem bir kadınsın ama belki evlat edinildim belki de sen aşık oldun zamanında birine dedim. Çünkü böyle bir baba olmaz. Sanki çocuğu değil düşmanıyım. Eğer bir kere daha dellenirsem soyadımı değiştireceğim çok büyük yemin ettim.
O sinirle birde guatr ilacımı unutmusum.Alandaki eczaneden almayı planlıyordum. Boynumda dört gundur hissettiğim bir şişlik var. Şişlik neyle ilgili bilmiyorum ama herhalde bir doktor ayarlıyacak bizimki .Zaten guatr sinir yapıyor, Tarek'ı da uyardım. Uyurken keserim seni onun için bana bulaşma dedim.
Ne bileyim böyle işte hiiiç keyfim yok , hem de hiç.

Hiç yorum yok: