1 Nisan 2009 Çarşamba

28 Mart memlekete geldim ama gece ucakta anıden bogazım agrımaya basladı. Antalya uçağını beklerken ise ateşim çıktı. Babam beni almaya ilaclarla geldi. Dudaklarım patladı ateşten.Dün dahil, tuvalete zor gidiyordum. Bugün ne dişlerim birbirine değiyor, ne hala yutkunabiliyorum ama ateşim düştü ve yerimden dogrulabiliyorum. O kadar açım ki biraz once mini kase pilav ve yogurt karıştırdım, tatlı kaşığı ile yemeye çalıştım, bitiremedim.
Herneyse, ben kızımı cok özledim. Onu düşününce gözlerim doluyor. O bir kediden cok fazla benim için. Evdekiler hayvan sevse onuda getirir götürürüm ama bizim evde oğlum hariç kimse hayvan sevmiyor:(((

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Alecigim cok gecmis olsun. Kotu bir baslangic yapmissin tatiline ama umarim simdi cok daha iyisindir. Optum seker...

Leyleğin ömrü dedi ki...

Saol Sevgicim, inanılmaz kötüydüm.Allah düşmanıma vermesin. Bu arada Antalya'dayım. Bağkura gideceğim bugün bir aksikilk cıkmazsa.Sana akşama bilgi veririm.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Alev hanım çok geçmiş olsun. Gelin damat kurabiyelerini ben www.sekershop.blogspot.com adresinden sipariş ettim. Esra eminim size de yardımcı olacaktır.

Sevgiler,
Evren

Leyleğin ömrü dedi ki...

Evren Hanım gecikmelide olsa teşekkür ederim.Epeydir kendi bloğuma uğramamıştım.