22 Mayıs 2009 Cuma

Bu sene benim bebem okul konusunda bana/ bize kan kusturdu. Yayılmışta yayılmış.Annem iki ay yanında kaldı ders çalıştırmak için .Sadece bunun için özel gitti ama o da baş edemedi. Şimdi de okuldan atılma korkusu sarmış. Her sınav zamanı son dakika ders çalışmaya oturuyor, sonra bana dua edin diye tel açıyor. Sayesinde imam olduk bu da karşılığında bir mezun olsa daha iyi olur.

Bu arada okuduğum bir kitaptan bahsetmek istiyorum "Klüp Bilderber", yazarı Daniel Estulin. Araştırma türü bir kitap. Kitabın arka bölümündeki mini özetin özetini yazayım size.

Dünyanın en güçlü adamları ilk kez 1954 yılında Hollanda'nın Oosterbeck adlı kentinde Bilderberg Otelinde toplandılar. Burada dünyanın geleceğini tartıştılar ve ayrılırken her yıl tekrar buluşmaya karar verdiler. O zamandan bu yanada insanlığın geleceği hakkında kararlar vermek için bir araya geliyorlar. Kimler yok ki katılanlar arasında! Galiba bir tek siz ve ben kalmışız katılmayan :)) Detaylar kitapta.
Yazarın internet sitesi http://www.danielestulin.com/

Hiç yorum yok: